sábado, 14 de agosto de 2010

O desenlace de Kazán

Acabei de rematar Kazán, perro lobo; sinceramente, non me entusiasmou
demasiado, creo que pode ser que non me "identificase" con ningún personaxe.

Para min é un libro bastante bó, pero non me gustou moito como para poder dicir que foi un libro que me interesou realmente.Aínda así sería capaz de recomendalo posto que a narración é moi boa, pero unha pega que me parece que tén é que o definiría como moi rebuscado ao autor porque sempre remata as frases ou oracións con demasiado adxetivo, paréceme.

Poderíalle dár, volvendo a puntualo como fixera nunha anterior publicación, unha calificación de 4/5.É moi emotiva en "escenas" de drama ou tristeza, pero quizais pareza que o autor busca demasiado iso e resúltame (a min) un chisco cargante.

No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...