lunes, 27 de septiembre de 2010

Qué é de "Los juegos del hambre"?

Los juegos del hambre... O seu título xa é prometedor, e non vos deixedes guiar a simple vista polo seu aspecto de Best Seller e de que pode parecer moi malo porque lles pode pasar a moitos.Estou xa pola metade máis ou menos, de trescentas e algo páxinas que hai, e é que ao comezo hai partes que apenan, pero engancha dende o principio, pero sobre todo, vólvese moi emocionante cando comezan os xogos.E unha parte tamén moi emotiva foi cando Katniss, a protagonista, se ofrece voluntaria para salvar á súa irmá dos terrible Xogos da fame.
Pero de verdade, e pese a que sexa so unha opinión miña, dígoo enserio:
É un libro que me está encantado.
De feito, vouno engadir á miña lista de favoritos.Podedes vela (así vos facedes unha idea dos libros que recomendo) en o meu perfil na lista de libros que me gustan.
Ademais se El enigma del séptimo paso, un libro que me fascinou, e El hobbit, que non exiten palabras para definir a súa grandiosidade, este gañouse un terceiro posto na lista.
Firmado:Libromaníaca.

Datos:
Título:Los juegos del hambre (trioloxía)
Autor (a):Suzane Collins
Editorial:Molino
Calificación:****.4/5.
Clasificación: Aventuras e misterio

No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...