domingo, 12 de septiembre de 2010

Entrevista á segunda gañadora do concurso

I P D (digo so as súas iniciais) foi a segunda gañadora do concurso de narración, perdoade que escribise "Xulia e o cofre do tesouro", en realidade o título do conto é "Xulia e o cofre das pedras preciosas".(Perdoa, I.)

Esta é a entrevista que tivemos mediante o e-mail:
-Como se che ocorreu a historia?
-Ocorreuseme así, xa que sempre me gustou o nome de Xulia...
-Basácheste nalgo para escribilo?Un libro, un tipo de narración que che guste?
-Baseime en mitololoxia coa axuda dun libro que tiña na casa que é moi útil.
-Con qué personaxe é coa que máis te identificas?
-Me identifico con Xulia, xa que a vasei nalgúns aspectos pero moi detallistas (os aspectos)
- Crías que tiñas oportunidade de gañar o concurso?

-Pensaba que igual gañaría porque como vin comentarios do meu conto, e a algunhas persoas guatáballe...Ademais e un dos mellores que fixen, creo eu.
-Gustouche teren participado no concurso?
-Si, encantoume xa que nunca  participara en ningún, e sen dúbida participaría outra vez.
-E qué opinas dos demais relatos?Paréceche que están ben?, cóntanos.
 -Os demais contos en xeral gustaronme, aínda que non eran do meu estilo.
-Moitas grazas pola entrevista.
-Grazas,e moitos bicos para todos os lectores do blog, e porsuposto para a súa creadora.

                                                   * * *
Qué amable foi I ao concedernos unha entrevista, gustaríame que désedes a vosa opinión sobre o seu conto e da entrevista, só tendes que facelo comentando.
Grazas por ler o meu Blog! 

No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...