martes, 7 de septiembre de 2010

Novo relato para o concurso.

Este relato absurdo fíxoo o meu irmán, como comprenderes non vai gañar nen unha
pataca podre, pero bueno...Teño unha amiga que será tamén participante e deséxolle
sorte...
Aínda que non a necesitará demasiado con este rival tan incompetente...

Gustaríame que participasen máis persoas, por favor, para facer o concurso algo emocioante.

 En fin, tamén espero polo menos outros dous ou tres rivais, e de feito penso aprazar o prazo
para enviar as vosas pequenas pero grandes historias ata o xoves ou venres (o venres é o meu cumple
e non creo que poida atendervos moito, perdoade, he, he!)    
En fin, déixovos coa magnífica (por suposto, con ironía) historia do meu irmán.Titúlase "La historia terminable"
e trata de...tonterías ao 100%.
Tiven que facerlle algún que outro cambio porque non era moi apropiada, que digamos, pero por sorte díxome
que vai facer algunha outra historia curta para o concurso que mereza a pena.Esperemos, porque cando quere
fai historias moi boas, de verdade.Heille de preguntar se me deixa publicar un día "A neve vermella", un conto que
fixo este ano, creo, e que con el gañara creo algún concurso no I.E.S Canido.Aquí vai o conto absurdo, he, he!



         LA HISTORIA TERMINABLE



Érase una vez un mono que hablaba ratones y un san Bernardo que vivía en Fajardo.

   El mono se llamaba Joni y el perro El chucho comeporquerías.
   un dia por la calle con un cazador se toparon yen la tumba la historia acabaron.
   Y la historia de humor se acabó.
 
Fin???

Si te gustó - 

Si no te gustó - miercoleeeeeeeees pá ti.


P.D :Non cumpre NINGUNHA
regra base das que puxen, pero este relato en realidade non tiña nen que publicalo.
Pero xa me fará outro BON para que publique de verdade
.

No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...