viernes, 3 de diciembre de 2010

Teño dereitos de autor!

Ola a tod@s!Estou incriblemente contenta, sabedesd por que?
Supoño que ledes os títulos das cousas que ides ler...
Pos si!Teño dereitos de autor no meu Blog, a miña novela está baixo o Copyright informático Web, por así dicilo, é dicir, que non se pode comprar ou vender (ata que, como planificaba o publique ó mellor), ou distribuír publicamente de forma gratuíta, non é xenial?
Un saúdo:Libromaníaca.
__________________
¡Hola a tod@s!Estoy increiblemente contenta, ¿sabeis por qué?
Supongo que leeis los títulos de las cosas que lvais a leer...
¡Pues si!Tengo derechos de autor en mi Blog, mi novela está bajo el Coyright informático Web, por así decirlo, me refiero a que no se puede comprar o vender (hasta que, como pensaba, lo publique a lo mejor), ni distribiur públicamente de forma gratuíta, ¿no es genial?

Un saludo:Libromaníaca.

No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...