domingo, 10 de abril de 2011

60 seguidores!

Estou tan feliz... Moitísimas grazas a todos, xa somos 60!!!

De verdade, estou contentísima porque, como sempre que temos outros dez seguidores digo, desta forma sei que aprezan a miña maneira de ser, de escribir, o meu modo de pensar... e sei que o meu esforzo conleva a máis seguidores... 60 ¡GRAZAS! ¡GRAZAS!
E os vosos comentarios, son o mellor regalo do mundo, porque sexan bós ou sexan malos, opinades, e iso é un regalo que aprezo moito, porque gracias a eles o meu Blog mellora e sei que estades sempre aí.
Con isto quero agradecervos que me visitedes, aínda que sexa un día, unha vez á semana, unha vez ao mes ou, simplemente algún día no que atopedes tempo para visitar o meu mundo... Moitísimas grazas.
Grazas: Libromaníaca.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...