viernes, 22 de octubre de 2010

Nada de concursos!!!

Ola de novo, quería anunciar simplemente que volvo suspender o concurso, esta vez o de deseño de marcapáxnas co tema do teu libro preferido.O prazo de envío de marcapáx. rematou o martes ou o mércores, non lembro, e, posto que non recibín ningún boceto (sei que o concurso era pouco apetecible).
E de momento creo que vou parar unha temporada de facer concursos porque a min cústame traballo atender o meu e-mail, publicar entradas informando deles e recibir algúns relatos, porque aínda enriba case non hai : (
Ademais, teño pouco tempo que adicar ao meu Blog, do pouco tempo libre que teño á semana, so ás fins de semana, adico un 40% aproximadamente ao meu Blog sen recibir novas.
En fin, queda  suspendido o concurso, grazas por estar aí.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Creo que obras correctamente suspendendo os concursos e centrándote nos obxectivos do teu blog:comunicar as túas impresións sobre o que les.Sonme de moita axuda.Gracias.

Anónimo dijo...

Non sei,estaría ben que fixeras algún outro concuso que tivera máis ( gancho) coma de historias pero con un plazo longo.
Bicos

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...